31 Aralık 2023 Pazar

VANSPOR FK Kulubü Başkanı Kıyak'dan Yeni yıl mesajı

VANSPOR FK Kulubü Başkanı Kıyak'dan Yeni yıl mesajı 



Vanspor Kulübü olarak 2023 yılında Şampiyonluğa adım adım gittiklerini ve siyah Kırmızılı camia için güzel bir seneyi daha geride bıraktıklarını belirtirken, 2024 yılında da başarılarla dolu bir senenin olmasını diliyorum
VanSpor FK Kulüp Başkanı Feyat Kıyak, yeni yıl dolayısıyla kutlama mesajı yayımladı.
Başkan Kıyak, kutlama mesajında, 2024 yılının tüm insanlığa sağlık, barış ve huzur getirmesi temennisinde bulundu.
Başkan Kıyak 2024 yılında da başarılarla dolu bir senenin olmasını diliyorum. Ayrıca 2024 yılının tüm insanlığa, VanSpor, taraftarlarımıza huzur ve mutluluk getirmesini temenni ediyorum diye konuştur. Başkan Kıyak, Ayrıca, tüm medya mensuplarının da yeni yılını kutlayarak, 2024 yılının kendilerine huzur ve mutlu bir yıl olması temennisinde bulundu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayrullah Tanış'tan DEM'li Yönetime Sert Tepki: 'Yalan Borç Açıklaması Kabul Edilemez!'

Hayrullah Tanış'tan DEM'li Yönetime Sert Tepki: 'Yalan Borç Açıklaması Kabul Edilemez!' Eski Başkan Hayrullah Tanış, Gürpına...