20 Kasım 2023 Pazartesi

Aday Adayı iş insanı Çetin Ebinç, Ak Parti’ye Müracaatını Yaptı

Aday Adayı iş insanı Çetin Ebinç, Ak Parti’ye Müracaatını Yaptı











31 Mart yerel seçimleri için AK Parti’de aday adaylarının müracaatları devam ediyor. Bu kapsamda AK Parti’den İpekyolu Belediye Başkan Aday Adayı Olan Vanlı iş insanı Çetin Ebinç resmi başvurusunu yaptı.

31 Mart yerel seçimleri için AK Parti, aday adaylarının müracaatlarını almaya devam ediyor.

AK Parti İpekyolu ilçe Başkanı Yavuz Kuşan, aday adayı Çetin Ebinç'e Aday Adaylığı başvurusunun hayırlı olmasını diledi.

AK Parti İpekyolu Merkez İlçe Başkanı Yavuz Kuşan, aday adaylık başvurularının 22 Kasıma kadar devam edeceğini söyledi. Kuşan, “9 Kasım itibariyle başlatmış olduğumuz Belediye Başkanlık sürecimizi 22 Kasım’a kadar devam ettireceğiz AK Parti İpekyolu Teşkilatı olarak. Bizlerde AK Parti İpekyolu Merkez İlçe teşkilatı olarak belediye başkanlarıyla alakalı talepleri alarak sürecimizi devam ettiriyoruz. Ben bu süreçte çıkmış olan tüm arkadaşlarımıza, ilimize ve ilçemize hayırlı olmasını temenni ediyorum. Değerli kardeşimiz iş insanı Çetin Ebinç’e de çıktığı bu yolda başarılar diliyorum ” dedi.

Ebinç; “ Kendime değil KENTİME çalışacağım”

AK Parti İpekyolu ilçe Belediye Başkan Aday Adayı iş insanı Çetin Ebinç; amacının Belediyelerimizi daha ileriye taşımak olduğunu söyledi.“1970 yılı Van'ın Tuşba ilçesi yeşilsu Amik köyünde doğdum. Van Spor kulübü yöneticiliği ,VATSO meclis üyeliği  Belediye meclis üyeliğinin yani sıra 30 yıldır ticaretle uğraşıyorum. Evliyim, 3 çocuk babasıyım. Siyasetin içerisinde yeni değilim yıllardır partimizin içinde değişik kademelerde görev aldık. İlk Van  Gençlik Kolları Başkanlığında görev aldım sonrasında 3 dönem ilde gençlik kolları yönetiminde bulundum, il yönetiminde ve merkez ilçe yönetimimizde çok değerli Başkanlarım ile beraber çalıştık. Bu yola çıkmamızda yatan en büyük neden Vanımızın, en iyi bir şekilde  guzel yerlere gelmesi için çaba sarf ediyorum , Birilerinin taşın altına elini koyması gerekiyor diye düşündük ve bizde elimizle beraber gövdemizi de taşın altına koymak için bu yola çıktık. Rabbim bu yolda bizi utandırmasın ben hayatımda da her zaman şunu düstur edinmişimdir, hakkımızdan hayırlısı neyse o olsun” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayrullah Tanış'tan DEM'li Yönetime Sert Tepki: 'Yalan Borç Açıklaması Kabul Edilemez!'

Hayrullah Tanış'tan DEM'li Yönetime Sert Tepki: 'Yalan Borç Açıklaması Kabul Edilemez!' Eski Başkan Hayrullah Tanış, Gürpına...