16 Ağustos 2020 Pazar

Vanspor FK kongresi sonrası Van Spor FK Başkanı Servet Yenitük, açıklamada bulundu.

Vanspor FK kongresi sonrası Van Spor FK Başkanı Servet Yenitük, açıklamada bulundu.

Van spor futbolcuları hakkında neler dedi? Van Spor FK'de durum nedir? Servet Yenitürk istifamı edecek? Murat Çevik hakkında neler konuşuldu? Ali Süler hakkında neler konuşuldu? Vanspor FK Kaderine mi terk edildi? Van Valisi ile bu konu görüşülecek mi? Vanspor FK taraftarları hakkında neler konuşuldu?

Van Spor FK Başkanı Servet Yenitük, "15.08.2020 tarihine kongremizi getirdik. Tüzük gereği, dernek yazası gereği ne gerekiyorsa aynısını uyguladık. itirazı olan arkadaşlar varsa itiraz edebilir. Zaten aday değiliz. Aday olmadığımız yerde yanlış yapmamız asla söz konusu değildir. Fakat üzücü şeylerdir bunlar. Biz bir an önce bir arkadaşımızın burada çıkıp burada kulübe aday olmasını istedik. Van'da şovmenlik var, reklamcılık var. Yazıktır, yazıktır, yazıktır."dedi.

Van Spor FK Başkanı Servet Yenitük, "Aday olan arkadaş varsa der, ben adayım. Kulübün borcuda vardı ama bir gün, 'biz bu borcu kabul etmiyoruz' demedik. 

20 gündür Van'da neden dalga geçtiniz? 

Bizler her şeyi şeffaf olsun diye 10 gün önceden Murat Çevik'e her şey gönderildi. Dün akşam saat 11 gibi kulübü aramış, 'ben yönetimi oluşturamadım.' eksik üyeliklerini kaydedilmesini istiyor. Biz ne bu riske girebilir, ne de bu vebale girebiliyoruz. Herkeste biliyor ki kongreden önce üyelikler tamamlanır. Kendisi bizim yönetimimizdeydi. Kimse diyemez 'Van spor'a gittim beni üye etmediler.' Arkadaşlar, yazıktır. Vanspor'un üzerinde prim yapmak için hem kendini rezil ediyor, hem de Van spora yazık ediyorlar."dedi. 

Murat Çevik'in Van spora samimi olarak aday olduğuna inanmıyorum

Ben sadece onun hakkında konuştuğum tek bir şey vardı. Bugün beni tarih haklı kıldı. Ben, Murat Çevik'in Van spora samimi olarak aday olduğuna inanmıyorum.

Neden inanmıyorsun? dediklerinde.

İstanbul'da 35 bin üyesi olan Van Federasyonun başkan yardımcısıdır. Yönetimdeki insanlar federasyon başkanıdır. Federasyonun bir tek binasına sahip çıkamayıp icraya kaptıran, Federasyonun şuan bir binası yok, bir tabelası yok. Eğer ki bir federasyonun 35 bin kişilik bir üyesi bulunan yerde bir bina tutup 3 bin lira kira veremiyorsa buraya gelip, ben adayım demesine ben inanmıyorum. Van spora aday olmasına ben inanmıyorum. Burada şov yapmasına gerek yok. Bu arkadaş, buraya geldiğinden beri bizleri karalama peşindedir. Bura dövüş olmaması gerekir."dedi.

Yenitürk, "Başkan olsunlar bende yardımcıları olayım. Gelsinler, 6 milyon yatırsınlar, bende 6 milyon yatırayım."dedi.

Van spor FK başkanı Servet Yenitürk, Ali süer hakkında flaş açıklama...

Van spor futbolcuları hakkında açıklama...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayrullah Tanış'tan DEM'li Yönetime Sert Tepki: 'Yalan Borç Açıklaması Kabul Edilemez!'

Hayrullah Tanış'tan DEM'li Yönetime Sert Tepki: 'Yalan Borç Açıklaması Kabul Edilemez!' Eski Başkan Hayrullah Tanış, Gürpına...